I am the son and the heir of a shyness that is criminally vulgar

Throw your heart out in front of you and run ahead to catch it.

When you say it's gonna happen now
When exactly do you mean? 
See I've already waited too long 
And all my hope is gone



Jag vill resa, bara slänga ner det viktigaste jag äger i en väska, hoppa på första bästa tåget och bara åka, bara kliva av nånstans. Sova på ett billigt smutsigt vandrarhem, resa runt. Vara ute mitt i natten, bli full. Gå vilse, skratta, snubbla på kullerstenarna på en okänd gata. Bara leva i nuet, bara ta det lilla skirande nuet och ha så jävla kul som jag aldrig har haft förut. Jag vill tatuera mig. Bli vuxen. Men aldrig gammal.


(Sandra)

You wanna see what they said?
Elise

Men det är ju det vi skall göra när vi åker till Ode to joy (A)

2010-11-29 @ 17:49:17
http://ienstadvidhavet.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0