escape artists never die

hej : D

idag var en bra dag, förutom att jag är förkyld & mår ganska piss. lagom till konserten & köa & så imorrn, underbart :''))

fick nya skor idag. *neråtpil* (hittade ingen neråtskit, jaja)



bajsbild, men typ wannabe-dr martens, fast billigare i syntet, lite högre & med annorlunda snörning, hohho. men jag gillar de iaf, är bekväma & feina :] 

när vi var inne på skopunkten idag ringde nån johnny från mattelefanten (wtf?) & sa att mina mattor var klara för att hämtas ut (wtf?!!). jag gav telefonen till mamma & hon pratade med honom jättelänge, fick förklara att vi inte hade beställt några mattor, haha. 
han: men det rör sig inte om några stora pengar, det är fina mattor.
mamma: men vi ska fortfarande inte ha några mattor!

tillslut fattade han att vi faktiskt inte skulle ha några jävla mattor, & mamma sa att han skulle googla på andreas greggeniogrer eller vad han nu hette (han som egentligen skulle ha mattorna).
haha, fint & sådär <3

har precis sett på bakom magin i harry potter & dödsrelikerna, wonderbar :''))
& filmen var btw ASGRYM!
längtar så fedt till tvåan :''D


nu ska jag lyssna på ffaf & kanske lite på bfmv om jag orkar, haha. ska skriva lite till också. är helt sjukt slut, så borde väl egentligen gå & lägga mig, känns som att jag inte har sovit på typ en månad <3

/sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0