det liknar svagt ett gummiband

ok, så det snöar ute & är svinkallt.
jag har ingen vinterjacka & inga vinterskor (yy)

jag sov fem timmar i natt. woho.

jag gillar kent.

JAG VILL HA ARK NU NU NU NU
går bara & tänker på de hela dagarna, & är så sjukt orolig inför nästa sommar. hur fan ska jag få pengar? & tänk om... blöööhhh, tänk om nåt händer... eller om de bestämmer sig för att inte spela mer. fuuuuuuuuuu :<

THF ska stängas ner. BAJS

den här låten har gått på repeat i flera dagar nu - Kent – Gummiband :]]] 

ska äta & kolla på ung & bortskämd nu. sen ska jag ut i kylan & lida. jävla sveriges väder.
hajdo.

/sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0