Trött ZZzzzZz

Herre gud! Jag vaknade nyss, men är så trött att jag skriver fel hela tiden. Har ont i nacken också :/ (måste ha sovigt konstigt (a) )
Hade nån sjukt konstig dröm om att jag och sandra blev blåsta av nåra kvinnor från UVX.
Vi skrev kontrakt med dom, men sedan såg jag på Efterlyst att dom var efterlysta.
Sedan helt plötsligt sprang jag och sandra runt en pool i högklackat och
jag skrek: "Det känns ju som att flyga!!"
Hehhee 8))

Tänkte ladda upp denna bilden, hahaha!
Antingen är det jag som har väldigt dålig humor, eller så är jag bara trött.

HAHAHAHA, yes.

Nu ska jag gå upp och eta myrer! SEE YAAA!!!




You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0