kossor <3 ehhe

37 unika besökare! :D

Tänkte följa trenden och skriva om min bussresa hem xD.

Jag och Sandra bestämde oss för att vara så smarta (korkade?)
så vi gick från skolan till "bussterminalen",
det tog faktiskt bara 15-20 minuter att gå så det var ju inte så farligt,
men vi började gå någon helt puckad väg så vi hittade knappt fram ;_;.
Trots att vi hade god tid på oss när vi började gå så fick i stressa på slutet.

Sandras buss gick precis när vi kom dit ialla fall (hon hann med 8D)
så jag fick sitta där ensam och vänta på min buss :(
när min buss kom så funkade (som vanligt) inte buss kortet,
men vem bryr sig om det? 8D


(ja, jag gillar harry potter ehehhe)

Sen typ precis innan bussen skulle gå så kommer en hel klass på!
MED RESVÄSKOR!!!
dom gick typ i 5an eller nåt och var precis överallt hela tiden ,_,
sen var det typ 70°C på bussen och fläktarna fungerade som tur var,
fast inte alls bra :( (hade mer tur än Sandra i alla fall 8) höhöhö)

Barnen skulle inte av fören 1 hållplats innan jag skulle av, bajs
(40 minuter på en varm buss med en hel 5e klass! jippie)

Sen kom jag hem, spelade sims ett tag (ehehhe, hmm?), skrev klart(?)
pinsrapporten :D, lagade mat, åt, duschade, fick flipp på insekter och nu är jag här :D
min arm gjorde skit ont när jag kom hem, men mamma hade någon salva
(som hon igår gick runt och i princip hyllade i flera timmar) som hjälpte :D
magisk salva :8 (visst ser :8 ut som en gris... eller kossa?)

Juste kossor :D jag gillade Sandras inlägg :D jag gillar kossor
när jag var liten så bodde jag precis bredvid en kohage 3 månader varje år.
det är antagligen därför som jag gillar flugor (inte äta), man blir som en kossa själv
och börjar gilla flugor, skumt.

OJ VAD LÅNGT DET BLEV!
Nu har jag skrivit en bajs lång och skit tråkig (ehhehe, bajs och skit (vadå kiss och bajs åldern, pfh))
text, det trodde jag aldrig att jag skulle kunna göra.

BAI :D


You wanna see what they said?
Jejje/Jexx

Bussar och kossor, hihih :D



Låångt inlägg <3 :''D

2010-06-02 @ 21:42:09
http://chavezz.blogg.se/
sandra

haha, jag såg bara rubriken så jag typ "hmm, jag döpte inte mitt inlägg till det" o.O hahaha xD men ahh, 5e klassare med resväskor på varm buss i 40 min </3

2010-06-02 @ 22:17:18
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0