hmmtv

(ahahha vad rolikk jag var där)

men ja, verkar som att jag var den enda som inte kollade på mtv-saken, höhö.
jag hatar mtv ))):

men det var ju roligt att de visade Harry Potter-klipp 8D
nu är jag ännu mer sugen på att läsa Harry Potter-böckerna (a)
jag tror jag skiter i de bajsböckerna jag lånade från biblioteket,
den var ändå bara seg & sånt.

messade precis Jäjjä& skrev "hej, kom hit med Harry Potter & de vises sten?" 8DD
haha, hade vart k00lt om Jäjjä kom & ringde på dörren med han bredvid, hohohoh.

idag var en seg dag :)) (är)
har bara duschat, ätit pizza & åkt hem till pappa.
så nu väntar jag på att pappa ska duscha & fixa mat så vi kan se vidare på
Shutter Island.


*gick till Jäjjä mitt i inlägget & kom tillbaka nu :DDD stod typ sju cyklar i svalen .__.
haha, vi typ snackade jättesnabbt om allt möjligt, jag & Jäjjä alltså,
hon typ "cykelbarnsnattahahahhahaknäppoleinen" & jag typ "sjucyklarisvalenoch vändeframförnäsanhihi" & sen "messaspårvagnhahhainteikvälltypnästamånadhihihohho".
& alla fattar? : DDDD*

hmm, nu ska jag börja läsa :DDD
(fan, hoppas jag orkar denna gången, nä vadå hoppas, jag SKA läsa klart den)

& btw så fattar jag 0000000 ang. studieplanen inför tvåan .____.




(känns som att allt jag skriver handlar om cyklar & Harry potter).




You wanna see what they said?
ELINA LINDHOLM

SV: Härligt att höra :)

Det är bara bra med mig.

2010-06-07 @ 19:51:22
http://elinalindholm.se

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0