hi, as you can see, i'm a bear

HAJLUU
jag suger på att uppdatera :(

inatt var jag uppe och kollade på MTV movie awards ehhehehe.
men det failade sönder precis innan Eclipse klippet skulle visas >.<
men man fick se ett harry potter klipp i alla fall :D ihih, det var bra.

när jag hade lagt bort datorn och sånt så släkte jag och la mig ner hehe.
jag kollade på klockan som är typ mittemot min säng.
det var ganska ljust ute då.

jag kollade på klockan och då var den ca 05.50
sen blundade jag
och när jag öppnade ögonen så var den 12.45 O.o
jag som vanligtvis brukar röra mig skitmycket hade inte rört mig alls :o
och det var EXAKT lika ljust ute xD

det var som om jag bara hade blinkat :o

idag så var jag ledig (:D)
och sen kom min kompis ut hit
hon tryckte in alla min böcker och filmer som står i min hylla

jag känner att det jag skriver bara låter so AEFKPRKFPAFPMELDAKXAL.

så, bai :D


grattis till
Kristen Stewart för Best Female Performance och Best Kiss
Robert Pattinson för Best Male Performande och Best Global Superstar och Best Kiss
Twilight Saga: New Moon för Best Movie
Anna Kendrick för Best Breakout Star
och självklart till
Tom Felton för Best Villain

8D

You wanna see what they said?
sandra

det där lkhwfnskaha som du skrev ser ut som avada kedavra om man kollar snabbt :DD

2010-06-07 @ 18:08:38
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0