harry? siir?

hej :DD

jag ska strax sova, så jag tänkte bara skriva nåt snabbt
(mest för att det var jag som kom på att vi skulle skriva minst
ett inlägg per person och dag). hääääää 8))

idag var en bra dag, förutom den jävla pinsrapporten,
men det var ändå keeewwwll att sitta i källaren så länge : D
dock lite udda ställe att spendera typ hela sin mammas födelsdag :<

uhhu, menmen.. jag fick kanelbullar & kakor & tårta förut!
du är avundsjuk nu, eller huuuurr?
kom btw på att jag har inte ätit nån ordentligt mat idag, höh..
har ätit lite baugette, chips, en colaglass, fruktsoda, 3 kanelbullar,
1 äcklig kaka, lite tårta, mangodricka & mjölk, haha.
hmm, låter som du är vad du äter :<
menmen, det var gott iaf <3

btw så satt jag mittemellan min mormor & en annan finsk tant förut,
de pratade om bibeln & eftersom båda är halvdöva, så satt de
lutade över mig, & den finska halvblinda satt & höll på mitt ben hela kvällen o.O
hmmm.

gonatt : D
(btw så piper det typ elektriskt i mitt öra)

You wanna see what they said?
Jejje/Jexx

avundsjuk! :<

HAHAHHAHA, döva, ihihi.

2010-06-02 @ 07:46:03
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0