Han såg en soptunna ute på gatan och sa 'Åh, nu känner jag mig ganska inspirerad, sådär vill jag se ut'."

^ Jag älskar citatet, hahha

För två timmar sedan så sa jag till mig själv att jag skulle lägga mig. Der gick ju bra (aa)
Men bajs i det, ska upp sent imorgon :DD Får inte glömma att ta med mig filten till skolan imorgon (a)

Här kommer en bild på dom tre pinsen som jag tryckte till mig idag (igår?) :D
Sandra tryckte en där det stod Alter Egon på :D


Nr 1: Nikki Sixx från en video på youtube. AHAH, jag dör av skratt! Kolla minen
Nr 2: Simon Cruz, sångare i Crashdïet :))
Nr 3: Bill (och Gustav,hihi) från konserten den 5e mars 2010 i gbg :'D


Nu ska jag sova, tror jag. (a)
GONATT!

Ps. jag är kissinödig, men går jag upp nu väcker jag pappa :c

You wanna see what they said?
Milla

Sv; Ja, jag har mitt sista matteprov idag och det måste gå bra. Betygen sätts imorgon! :O :(

2010-06-03 @ 06:15:26
http://millaismyname.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0