första dagen

hallo :))

idag är det första dagen på sommarlovet, kan inte riktigt fatta det. 
sommarlov, det man alltid längtar efter.
fast.. eh, jag vet inte.
det är skönt fast konstigt :))

jag. kan. inte. fatta. att. jag. ska. på. så. många. konserter. i. sommar.
JAG. ÄR. SVIN. BAJS. NERVÖS.

D:

allt som jag ska gå på i sommar:
16 juli - the ark @ societetsparken, varberg
24 juli - the ark @ folkets park, huskvarna
29 juli - the ark @ storsjöyran
31 juli - the ark @ boulognerskogen, skövde
7 augusti - sonisphere
11 augusti - hardcore superstar @ kulturkalaset
13 augusti - crashdïet @ kulturkalaset
18 augusti: the ark @ liseberg
(28 augusti - crashdiet @ folkets park, huskvarna - blir nog inte av...)

kanske ska säga att det här är allt jag vet hittils xD
kanske blir mer :DDD

aja, tråkigt inlägg. 
känns lite knasigt just nu.
men jag ska träffa älin & jäjjä & kanske leny sen :)))

hajdo.


You wanna see what they said?
rebecca

Fin blogg :D

2010-06-14 @ 14:45:57
http://rebes.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0