bröllopsjävel

Tjenis. Tänkte bara snabbt skriva vad jag tycker om bröllopet. Jag tycker det är överdrivet och segt. Det är inte romantiskt, bara ointressant och störande. Jag tror inte på romantik och kärlek på pojkvän/flickvänsättet. Det är en lång historia, men jag har aldrig känt sån kärlek, så... därför kan jag inte vara glad för de, jag tycker bara att det är överskattat med kärlek. Dessutom tycker jag det är stört att alla förväntas ha nån, att man ska hitta nån som man ska älska mer än allt annat. Och att man bara ska dissa sin familj och sina vänner för den personen. Och att alla förväntas leva ett jävla Svenssonliv med partner, hus, barn och hund. Så tycker jag just nu iaf. Hmm, jag är hungrig. Hajdo. /sässä

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0