"Amen, sister"

ujj, vad mycket dom andra har uppdaterat hehehe.
jag har knappt varit hemma alls idag så jag har inte kunnat uppdatera :(

i morse gick jag upp klockan 6 (>>>>>>>.<<<<<<<)
och då åkte jag in till stan för att träffa min kompis för att vi skulle
köpa Stephenie Meyers nya böcker.
eller ja, bok. men eftersom att jag köpte både svenska
och engelska, så böcker.

jag var inne i stan klockan 8 och vi skulle träffas
halv 9.
klockan blir halv 9
den blir 9
fortfarande inget spår av min kompis
jag har ringt henne typ 8 gånger och skickat massor av sms.


(bilden har ju faktiskt både med harry potter och twilight sagan att göra)

typ 5 över 9 får jag ett sms där hon förklarar att hennes alarm
inte hade funkat ;_;
så hon hade vaknat 9 och var därför inte inne i stan fören halv 10.

alltså irrade jag runt i stan ensam i 1 1/2 timma på morgonen
trevligt xD
sen köpte vi böcker, åt och kollade i affärer

sen åkte jag till min kusin, där vi skulle fira min farmor och farfar
som fyller 85 (farmor) och 90 (farfar).
visserligen fyllde dom år för några veckor sen, men aja.

det var kuligt och nu ska jag sova
natti 8D


You wanna see what they said?
hrafnhildur

hähähähä 8))))

2010-06-05 @ 23:56:11

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0