strutting like a peacock

HEEEJJJ FOLKET :DD

jag känner mig så sjukt "IIIIIIIIIIIHHHHH HOHBLBLKLKAFLWNÖMLFAMLEJWAMLKMFLNGKLWNGLWNL WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII"

har gjort det i några veckor, kan inte förklara varför, men jag känner mig så överflummig & skrattar så jag kvävs hela tiden = UNDERBART

HAHAH, men det är verkligen wonderbar!!!1111
7 konserter/festivaler kvar i sommar, sen börjar skolan igen :DDD
LÄNGTAR!
åh, vi ska börja 2an :D MP2TG!
kommer bli feeeddddtttt! (jeg er densk jao)

hahahaha, men allt är wonderbar iallafall :D
var i slottskogen med mamma idag, fotade massa, i raaaaaaaaawwww(rr). 
= awesome.

imorrn ska jag & en viss äliiin på kommissarie späck, kommer bli kuuul : D
vi ska utnyttja våra csn-kort så att vi får gå för det utomordentligt trevliga priset 60 kr.
EXTRAORDINÄRT



awesomeness bild, är väldigt nöjd, INDEED

HAHAH, lyssnade på th förut :R det var som så att jag skulle lyssna på en låt.
sen fortsatte skivan & jag skulle byta tillbaka & lyssna på min vanliga musik igen.
men så fortsatte jag lyssna i några sekunder & tänkte typ "men vänta... det här är ju.. BRA?!"
HAHAHAHHAH : D



ojjski bojjski vad stor den blev, MEN SHIT THE SAME :D

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0