planer

hej : D

jag måste skriva av mig lite, typ för att komma ihåg min plan, haha nejmen.. ja.
jag vill flytta hemifrån, helt galet mycket.
jag vill bo med kompisar/en kompis i en mysig liten lägenhet typ i linné, johanneberg, lunden eller nåt. 
vadsomhelst, utom kortedala, bergsjön, angered, hjällbo & sån skit.

jag tror att efter gymnasiet ska jag nog inte plugga på ett-två år.
ska försöka skaffa jobb, nåt skitjobb bara för att tjäna pengar, eller försöka få jobb som grafiker nånstans.
sen ska jag tjäna pengar ett tag & sen vill jag börja leta lägenhet, & flytta på vintern/våren typ,
så har man jobbat på sommaren & hösten & så.

sen vill jag fortsätta jobba kanske ett halvår-ett & ett halvt år,
& sen om jag känner att det behövs ska jag läsa vidare, till typ grafiker eller nåt.
& så typ kobba vid sidan av skolan, eller ta sånt studiemedels-lån. 

: D

haha, ett år kvar & sen fyller jag arton.
två år kvar & sen är gymnasiet klart, & jag kan flytta hemifrån.


You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0