Hej. Ojdå.

HEEEEEJ :D
Det var bara 200 år sedan jag skrev senast höhöh.
Jag badar fotbad, i en hink, som är för liten :(
mina fötter ser konstiga ut.

Nu är det Sex and the City på tv, det vill jag se, men min
storebror anser att det är "IQ befriande", så nu kollar vi på
en ännu mer "IQ befriande" grej. smart.

Nu dog någon, luuuuuseer.

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Snart börjar skolan igen :D
längtar faktiskt lite :D
(åh, NU FÅR JAG KOLLA :D)

Vi börjar 2an, höhö, inte längre yngst :D

fan, reklam.

Jag och min broder har gjort chokladbollar :D
som aldrig stelnar :D:D:D:D
hihihihihi.



jag gillar inte fotbad.

You wanna see what they said?
schtekarrrn

ÄÄÄLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN

2010-07-22 @ 01:01:36

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0