Sydsvenskan



Mejlade sydsvenskan för ett tag sen, bad om tidningen från den 8 december med artikeln om att Ark ska lägga ner. Fick tidningen idag, blev skitglad, gick in, kollade igenom hela tidningen typ sju gånger och upptäckte att de har skickat fel. Jag fick tidningen från den 18, jag skulle ha från den 8. Fan vad bra.

Besviken : ((((

-

Äter choklad och har ätit julbord, haha (yy) nu ska jag typ hjälpa mamma med en grejjsigojjs och ja, och så (yyy)

/Sandra

You wanna see what they said?
Elise

Jag har faktiskt inte sparat en enda artikel från den dagen. Brukar annars samla på mig allt med dom som jag kommer åt. Men när mamma t.o.m. kom hem med en metro till mig så slängde jag den direkt i papperskorgen och sa tack men nej tack. Jag tror jag vill se tillbaka på mina tidningsurklipp och låtsas som att allting var bra hela vägen och aldrig tog slut.

2010-12-28 @ 00:46:21
http://ienstadvidhavet.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0