Och i mitt växthus är jag säker



-

Dagen blev inte så dålig ändå (yy)
Läraren visade att awesome sätt att göra hemsidor på i dreamweaver, så vi är äntligen klara med våra spelhemsidor <3

-

Skisstekniken har btw blivit förlängd, FY FAN :@@

Men jag är klar med allt, så jag går nog bara på den lektionen vi ska redovisa.
Skiter i resten, orkar_inte :@@@

-

Kom in i klassrummet helt andfådd imorse, med lockigt hår & inte lika mycket smink som jag brukar ha.
Alla stirrade & Elin sa att hon knappt kände igen mig. 

Jag ska nog se ut lite mer som mig själv imorrn.
(Bara det att jag inte vet vem jag är, hohho)


/Sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0