Månsten

Hellu 8D Detta kommer antagligen bli mitt sista inlägg 2010 (haha, höll på att skriva 2011.)
Sandra kommer väl hit snart tror jag och pappa kommer strax hit med Adriana.

Jag ringde min farfar nyss för att tacka för julklappen. Fick ju pengar och en sten som liksom passar till mitt födelseår/månad (minns inte..). Och då frågade han om jag kollat på lappen som låg i påsen där det står om stenen. Jag hade helt missat det. :o Men iaf, på lappen står det att det är en månsten. Jag blev typ bajsglad, haha xD Ni som inte kollar på Vampire Diaries fattar inte (yy)

 

Stenen ser typ beige ut på bilden, men den är mer ljus. (y)

 

Iallafall,

GOTT NYTT ÅR! : DD

 

/Jejje

 

PS. typ 9 h är det 2011 :'oo


You wanna see what they said?
sandra

"bra vid menssmärtor", hahaha xD

2010-12-31 @ 15:22:21
http://chavezz.blogg.se/
Jejje

hahaha, fiiint :D

2010-12-31 @ 15:27:25
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0