Leave me out with the waste, this is not what I do



Hahaha, var så jävla längesen nån kallade mig för emo, trodde inte folk gjorde det längre (y)
Nejmen ja, NEGATIV JÄVEL ÄR JAG :DD men det är ganska kul ibland, inget fel med att vara det liksom.

Det är natt och nu ska jag skriiiiva tills fingrarna ramlar av. Imorrn ska jag chilla järnet och lira xbox med mina polare fan! Fedt med chill azo!

-

Hahah, har världens meningsfullaste konversation med massa randoms på facebook :'')) diskuterar nyår och jag är negativast på norra halvan av jordklotet ungefär. Jag ska btw vara med Jejje och hennes pappa på nyår, det blir brabra tror jag (y) 

/Sandra

-

Och bara sådär btw, för ni har ju aldrig hört det förr: JAG VILL FYLLA ARTON OCH FLYTTA HEMIFRÅN OCH BLI VUXEN NUUUUU TACK!!!!1111 



BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS BAJS :DD

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0