Lalala

Överlevde tisdag den 14 december och nu sitter jag här och har bokat tre biljetter :''DDD
Trädgårn den 18 mars (skitsamma om det är läktare, får hoppas på lite vakter, så man kan smyga ner till de andra), Malmö den 19 mars (KB : DDDDDDDDDD) och Norrköping den 26 mars :'D 

WONDERBAR <3

-

Är faktiskt nöjd med de här tre, det är de enda konserterna som funkar om man bortser från sittplats i Växjö, hade inte vart värt att betala så mycket och åka så långt för att behöva sitta ner. Jag och Jejje är ju bortresta under turné, så därför missar vi rätt många konserter, fast det är rätt ok ändå, det kommer ju en sommar med :*

Plus att om man tänker på att jag och Jejje "bara" vart på 5 konserter per sommar innan så är ändå 3 konserter på två veckor rätt bra, HEHE 8D

-

Jag är glaaad och nu ska jag läsa vidare!
Hajdo!

/Sandra





You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0