Kalender

Hej :DD

Sov hos Leny igår, hade missförstått henne och inte tagit med några saker, så fick åka förbi pappa och hämta massa x) vi spelade xbox och såg på TV och åt och sånt (yyy) sen så.. ah, vi sov typ 12 timmar (trötta tonåringar <3), och sen så chillade vi järnet (HEHE) och sen åkte jag hem och åt kebabtallrik.

-

Fixade min kalender nyss, hann aldrig skriva ut den i skolan, så fixade hemma ;DD mamma fick ju en skrivare i julklapp, hoho :''')))





Nu ska jag ta på mig min nya morgonrock som jag inte har använt än, haha. 

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

woho, awesome :D

2010-12-29 @ 21:11:57
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0