Dröm

Drömde att jag och Jejje (tror jag?) var och köade till något band, och mitt i allt skulle jag skrivas in på nån äs-klinik (wtf?), och när jag kom dit visade det sig att jag fick bo i köket x'D haha, fint (yy) minns att det var rosa buskar utanför fönstret och att väggarna var vita också.

-

Idag ska jag och Jejje se på The Runaways igen : D




Och sen ska jag träffa Leny och vi ska fixa en sak (y)

Nu ska jag äta awesome flingor som smakar choklad och vit choklad 8DD
/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

Älskar den filmen, haha : D

2010-12-22 @ 19:46:46
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0