Dobby only meant to maim or seriously injure

Kom nyss hem efter att ha vart & sett på Harry Potter & dödsrelikerna del 1 igen :'')) lika bra som första gången! Längtar aaaaasmycket efter del 2 <3

Hahah, när vi precis hade gått ut från salongen:
A: "Han med näsan... vad heter han?"

HAHAHAHHAHAH x'D

-

Jag borde packa, dammsuga & massa skit, men jag är nervös & massa bajs inför imorrn så jag orkar/vill inte göra något av det. Jävla kuk-skit-bajs-måndag imorrn :@@@ JÄVLA SKISSTEKNIK-HELVETE.
Trodde att det var sista lektionen imorrn, men nääää, de bajskorvarna har ändrat schemat så det är två fucking lektioner kvar :@@@@ DDDDÖÖÖÖÖRRRRR på skissteknik, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.

Måste fundera ut en awesome ursäkt till att få åka hem tidigt imorrn eller nåt, kan inte, vill INTE vara med på den lektionen. 

Blöööhhh. 

-

Jag vill ut & åka pulka, men jag är rädd för att stöta på renar så jag skiter nog i det, haha.

/Sandra

You wanna see what they said?
Rebecka

har inte sett HP än lol

2010-12-06 @ 16:24:48
http://likemortalsdo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0