De jävlarna ska skjutas

Har så mycket att skriva och säga men jag får inte ut nånting, det tar bara stopp.
Jag orkar inte, vill hoppa av och bara pausa, slippa känna. Slippa känna, tänk vad härligt det hade vart.

Vill bara krypa ner under täcket med min braiga bok och försvinna, vill aldrig behöva se upp från boken, aldrig mer. Vill inte behöva känna, vara besviken eller ledsen. 

-

Sen. Va? Kommer... krascha. Och sen ska man bli vuxen. Men vad är det för mening med det? Bara slit, slit, slit hela jävla tiden. Bara massa jävla slit.

Jävla framtid. 

-

Jag tänker inte hålla käften och låtsas att det är ok, för just nu så är det inte ok. Så enkelt är det. Men jag säger inte att jag ska ta självmord osv osv osv, bara att jag har en jävla kuk-kväll. Brabraaaaaaaaaaa.

BAJS OK?

-

MMMMBLÖÖÖÖÖÖHHH

Får jag spy i din mun? TACK




/Sandra

Nu måste jag plugga samhäll, MEN JAG ORKAR INTE :@@@@

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0