Celsius

Det låg en död fisk och flöt upp och ner i toaletten. Gulligt <3

-

Har tvättat håret med Nivea's straight and easy schampo, får se om det blir nån skillnad 8D
Egentligen ska man ha balsam och sån annan skit också, men mamma glömde köpa det, så jag får nöja mig med bara schampo (y)

-

Imorrn ska jag först iväg och träffa Älin på stadsbiblioteket, och sen ska jag hem till Jejje : DDD
Jag är btw klar med mina Secret santa-kort, blev rätt nöjd (y)


/Sandra



EDIT:



Såhär fint och rakt blev mitt hår av Nivea straight and easy-schampot. Way. Kul.
(Okej, det stod att man skulle föna det och det gjorde jag inte. Sen använde jag inte balsam eller kräm heller. Men ändååååååååå.)

Fast det känns inte riktigt lika helvetes-lockigt som vanligt (yy) bara... jävligt lockigt.
Hatar att ha lockigt hår.

You wanna see what they said?
Jejje

va synd att det inte blev bra :(((

2010-12-16 @ 10:56:29
http://chavezz.blogg.se/
emelie

ursäkta? :( jag vill ha ditt hår, mitt är sjukt platt och bara fult.

2010-12-17 @ 20:35:57

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0