___

Hääjj :]]

Igår vart en bra dag, fick massa fina och användbara saker, typ kamera (<3), 600 kr, tre konsertbiljetter, morgonrock, kläder (en Placebo-t-shirt mm <3), pyamas, smink, smycken, två böcker, choklad, lisebergskort, massa gitarrsträngar osv osv (yy)

-

Pappa väckte mig förut och typ började prata med mig och tjatatjata och skulle ta kort på mig och skit (men jag ser ut som baajjjss med fläskläpp och sår i mungipan :''')) ), och sen började han tjata om att mitt rum är så jävla stlkigt och bla-fucking-bla, och så tog han självklart mina perfekta kusiner som exempel (yyyyyyyyyy)
Och nu springer han runt och städar i mitt rum. Tjattjat. 

Jaja, älskar min pappa ändå :*

-

Nu ska vi se på film und so weiter.


(Taken med nya kameran, sönderredigerad och sååå)

/Sandra

You wanna see what they said?
Rebecca

najs

2010-12-25 @ 13:48:53
http://rebeckhaam.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0