Ready, set, go, it's time to run!

Älskar att jag såg fel på klockan en timma och sitter i skolan nu. Yay :c
Jag fick panik när jag såg att klockan var 10.54. Så jag sprang runt och slängde ner allt i väskan och kutade till bussen. För att sedan få reda på att det var tjugo över TOLV i började. Korv. D:

Designen på bloggen nu är..eh..liite konstig. HAHAH jag ska tvinga Sässä att fixa den nya. Hon har hållt på med den aslänge, men den failar hela tiden. :<

När jag satt här och gjorde ingenting, så hörde jag nåra som spelade den här mellodin:



Jag dog lite ja.

Och den här bilden dog jag ännu mer av :ooooo


:GG

Nu ska jag sluta. Ska knarka lite mer halstabletter, hosta ännu mer och dö för att min näsa är så täppt.
HAJDO :)))

/Jäjjä

You wanna see what they said?
ellinor

sv: ja bilden är så mysig :D



åh,haha bill är så stö i videon när han ska spela :D



och audi reklamen :drool: 8D hur fin får man lov att bli ??? :D

2010-08-28 @ 17:12:42
http://ellisnoris.blogg.se/
Eivindjennifer

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.


SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0