jag ser en framtid här

HEJ DÄR

idag har bloggen vart ganska död :c men det är ok, den får vara död ibland. dagen idag var bra & kul & flummig & så : D samhällskunskapen sög ganska hårt, val & skit, FYYYY vad tråkigt. är totalt ointresserad. kan vänta med att tvångsintressera mig tills nästa val när jag också får rösta :c fyfan.

efter skolan var vi på the english shop IGEN, haha (y) vi köpte hershey's IGEN.... fast inte den äckliga spyvarianten, utan cookies & creme, den var faktiskt skitgod <3 fast ASDYR.



(första intrycket när man öppnar den är i princip att det ser ut som att nån har spytt upp blåbär <3)


men iallafall. imorrn ska jag sova hos jejje (första gången nånsin, HE HE HE) & vi ska se på rockbjörnen & jag misstänker att vi ska äta tacos, MMMM GOTT <3
sen på torsdag ska jag sova hos leny, vi ska äta potatisgratäng (MM GOTT IGEN <3) & fota tror jag? : DD

sen så ska jag väl hinna umgås med pappa nån gång tänkte jag, var längesen nu. förutom idag då, mat & film (y) vi började btw se på the prophet, meget dejlig film alltså!

men nu ska jag draaa, ska skriva lite & sen sova.
GONATT



You wanna see what they said?
Rebecka

Låter trevligt! :D

2010-08-31 @ 22:32:03
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0