gimme danger, little stranger

tjenis! : D
sandra här, hoho
tänkte kanske, om jag orkar eller inte kommer på nåt annat att göra (t.ex. skriva eller göra läxor), göra klart designen.. den ser förjävlig ut nu : D kul!!!!!111

nejmen.. ja : D
skolan är bra, idag var vi & kollade på kenza i stan,
alla 9åringarna var värsta våldsamma så vi stack ganska fort : )

ska göra nåt nu, vill egentligen ut i köket & ta nåt & dricka, men vet inte om jag vågar :c
andreas kompisar är här = hemskt = jag stänger in mig på mitt rum = är ensam hela kvällen = trrrååååkkkiiiigggttt (y)
visste ni att en av de som är här, dog när han var liten? k00lt va? : )

HAJDO!
/SANDRA

You wanna see what they said?
Rebecka

det är typ mat i headern xD


SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0