2/3



^ PHEDT fin bild, skarp och så ja. (och jag gillar ordet fettttt)

Idag var jag på Assared (grundskolan som jag gick på i tio år) med Jejje och Leny :]]] där träffade vi tre killar från gamla klassen och massa gamla lärare. Det var kul att se dem igen, var så längesen. Saknar skolan lite, eller ialf maten och att ha alla kompisarna i samma klass. Fast jag saknar inte plugget, är så himla mycket slappare och härligare nu. 

Jag och Jejje hämtade ut biljetterna till The Ark, Håkan och Säkert på Sofiero också <33333333 LÄNGTAR. Är fedt nervös över hur länge man ska köa och sånt bara.. fan fan. Men ah, långt kvar. (Fast om vi ska bo på hotell så måste vi boka snart... heheheheh, lång historia). 

Imorrn ska vi egentligen till skolan och lyssna på treornas projektredovisningar, är egentligen obligatoriskt men Jörgen sa att om vi kände oss stressade och behövde tid på oss för att göra färdigt reklamprojektet (spec jag och Jejje som ska redovisa på fredag) så kunde vi skita i att gå, så ah, det ska vi göra. Ska till stan och träffa mormor också, ge henne pengar för mobilen som Jejje köpte av henne, haha (y) och typ.. kolla på annat kanske. MEEEEN vi ska faktiskt jobba också, måste vara fedt förbereda inför fredag (nej, längtar inte).

Jaaaa, sjukt ointressant inlägg. Men whateveeeerrrr :)))))))))))

-

Gjorde om min dock idag igen btw.
Äldst med riktiga ikoner - bättre - bäst, finast, gulligast osv osv.




/Sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0