Bok 1 (eller kanske 0), TJOHO!

Jag låg och tänkte för mig själv inatt på massa olika saker och då slog det
mig att, "sablar, jag måste börja läsa snart".
Ca 10 minuter senare så insåg jag att jag har ju redan läst en bok detta året.
Mitt i natten, när jag inte kunde sova... när det nu var.
Det blev en mjukstart (jag menar... klockan var typ 4 mitt i natten,
då läser man inte överdrivet avancerat (i alla fall inte jag)).
Det är inte direkt en bok som jag sätter ribban högt med,
men vad spelar det för roll?

Den boken jag läste då var Syskonkärlek som är skriven av Katarina von Bredow.
(Samma sekund som jag skrev det så slog det mig hur löjligt det lät, mahahha)
Jag har läst denna boken någon gång tidigare för många (måååååååånga) år sen,
men när jag hittade den på någon bokrea, för inte så länge sen, så bestämde
jag mig för att köpa den, för jag hade för mig att jag tyckte den var bra.
Och när jag ju då mitt i natten bestämde mig för att läsa en bok,
så stod den där i bokhyllan och stirrade på mig, så jag tänkte "varför inte?"

Boken är fortfarande bra och extremt lättläst, mahahah.
Jag läste den seriöst på 3 timmar ._.
Jag borde kanske inte ens räkna detta som en bok?

Det känns som att jag skäms...
Varför det?
Mah, spela roll, jag har babblat på hur länge som helst om... INGET!

Jag tror att de flesta redan känner till boken, men jag citerar baksidan i alla fall:
"Nu är klockan snart fyra och jag kan inte sova. Kan du svara mig på en sak? Får man bli alldeles varm och matt i hela kroppen av att få se på sin egen brorsa? Får man det, ens om han är den snyggast och finaste killen i hela universum? Jag kan inte hjälpa det!
Och jag skäms så inihelvete."
Det var en del av baksidan i alla fall.

Jag tycker fortfarande att boken är väldigt bra. Mer finns det liksom inte att säga.
Man måste nästan läsa den själv.
Vilken jag ändå rekommenderar folk att göra!

Borde egentligen lägga in en egentagen bild på boken.
Men det är jag alldeles för lat för att göra :D (klockan är ju över 12 nu)
Så jag tar en från Google istället! Great!



Tja, det var en lång meningslös text om... något.

Läs boken i alla fall!
(Godis till dom som har läst hela texten!)

Nu ska jag läsa bok nummer 2 :D

BAAAAAAAI 8D


/ÄÄÄÄLiiiiiN

You wanna see what they said?
sandra

GODIS TILL MIG?!?!??!111 :DDD

2011-01-07 @ 00:21:16
http://chavezz.blogg.se/
ÄLIN

Du läste?!

JÄÄÄÄÄJ 8D



Ja absolut! 8D

2011-01-07 @ 00:32:37
Ellie

Mh, den boken ÄR bra! Den känns som en sån typisk uppenbar tonårsbok, vilket den iofs är, men en väldigt bra sådan. :D

2011-01-07 @ 19:57:06
http://lilljesus.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0