Sleeping with ghosts

Lyssnade på Arkintervjun imorse vid typ tjugo över åtta, var väl mest upprepning av de andra intervjuerna och så, men kul att höra ändå :]]] vid tre i eftermiddag ska Ark spela live på nån sak som jag inte fattar vad det är, men.. ah, hehh.

Har drömt asmycket de senaste nätterna,så tänkte berätta lite (a)

1. Jag stod på centralen och väntade på min buss när det kom fram ett TH-fan som visste vem jag var, lite creepy och så, men jag bestämde mig för att strunta i min buss och gå och shoppa med henne. Har ett svagt minne av att jag snodde en HCSS-poster och att vi var och handlade på Carlings.

2. Jag, Elin, Jejje och en annan i våran klass var hemma hos mig, de hade sovit över och skulle till stan, utan mig typ (y) de skulle träffa Emilie, men ville typ inte att jag skulle följa med så jag var asledsen. Dessutom hade de slarvat bort min nya gråa tröja, haha. 

Fan, kom på två till drömmar förut som jag har glömt nu DD: men antar att de handlade om Ark och sånt, haha. Eller juste, jag och Jejje typ dansade tryckare i mitt rum i den ena, hahaha? x'D

-



Ska vara med de två idag : DDDDDD de ska sova över och vi ska eta godis, se på Ark på den livegrejjen, lyssna på musik, se på Cherrybomb och antagligen prata om Misfits (heheheh <3).

Så, ska gå och eeta frukost nu.

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

HAHAH :D



HEHHEHEHE :DD

2011-02-16 @ 11:21:38
http://chavezz.blogg.se/
sandra

HOHOHO

2011-02-16 @ 11:25:38
http://chavezz.blogg.se/
rebecka

wohooo :D

2011-02-16 @ 11:28:55
http://likemortalsdo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0