Present till ÖÖÖÖÖÖLIN!!!11

Vaaaad kan det vaaaraaa?? (aaaa)


Är sjukt hungrig. :(( Vi hade världens knasigaste bambarast typ ;s Jag & Sandra velade fram och tillbaka, men när vi väl bestämde oss för mcd (bambamaten såg ut som typ..UAAAAHHH smakade uaaah också) så blev det jätte stressigt. xD Vi fick trycka i oss maten, fattar inte hur jag hann.. Vi kom dock försent, men det gjorde inget. Och jag bajsar på Samhällen. JAG HAR ALDRIG HAFT SÅ TRÅKIGT! Två saker är jag säker på, jag hatar politik och kommer faila på debatten. (y)

Lyssnar på denna skivan nu, sjukt grym!














You wanna see what they said?
Milla

Sv; Hahaha, det måste jag testa för detta är värdelöst! xD

2010-09-09 @ 17:30:21
http://millaismyname.blogg.se/
Rebecka

bästa plattan!

2010-09-09 @ 18:04:21
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0