Hosta & påfåglar!

Var i stan med Sandra idag : D Vi skulle leta efter mysiga halsdukar. Vi hittade dom på Cubus, HEHE!

 

Dog lite inne i provrummet. Det flöd damm/trådar/garn(?) överallt och vi brann upp. : )))))))))

Sen skulle jag "bara" kolla på vinterskor och blev kär

Dom kostade 599 och hon i kassan var sjukt snurrig.

"Om du köper den här modellen kostar dom bara 499" (håller fram exakt ett par likadana) jag typ..."ehh..vad är det för skillnad?" och hon typ.."........vänta" Sen hämtade hon ett par andra. "Vill du testa dom här?" och dom såg exakt likadana ut som dom andra. "Vad är det för skillnad? Vad är det för storlek?" Och så sa hon att det var s 38. Varför skulle jag vilja köpa förstora skor bara för att det är billigare?

 

Iaf, sen när vi skulle hem (efter att vi fått flipp på en geting på bussen) såg vi det här fina äpplet ♥

 

 

Och sen ville vi ta egokort (som vanligt) (yy)

"ETA HUVUD!"

 

 

Sen kollade vi på 17 again (HEHEHE) och gjorde chokladpudding. : DD Och sen skulle jag blåsa på pulvret men kände att jag behövde hosta, så jag hostade rakt på den ovispade chokladpuddingen. HAHAHHA! Sandras min varseriöst såhär: D:

Jag dog lite då. Och sen någongång efter det lät Sandra som en påfågel. Det var inte bara liiite kul HAHAHHA!

 

Nu ska jag eta huvud (hihi, nä, makaroner & korv) och kolla på 2 1/2 men (snart.)

 

BAJBAJ


You wanna see what they said?
sandra

HAHAH, så awesome <3

2010-09-26 @ 21:09:01
http://chavezz.blogg.se/
Emelie

Oh, jag köpte också en sån. Fast en vit :p

2010-09-27 @ 09:32:55
http://revfrisyr.blogg.se/
Rebecka

HEHEHE låter fräsigt! :D

2010-09-27 @ 16:01:25
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0