blä

försökte skriva ett inlägg från mobilen förut, men det funkade inte ;_; bajs.

Jag insåg precis att jag på ca 3 veckor har köpt 9(!) dataspel...
(Ett av dom fick jag faktiskt när jag fyllde)
hmm, vad fick jag dom pengarna ifrån?
Eller ja, det har varit present pengar xD
(Nej, varför spara pengarna till något vettigt när man kan lägga det på skit?)

Och på ca 1 och en halv månad så har jag köpt 14 spel :D
(De 9 inräknade)
Tummen upp!

höhö, jag vet inte ens själv varför jag skrev detta :(

Nej nu ska jag göra matte ;_;

Underbar mobilbild <3 haha

/Älin

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0