Trött & nervös

Hallo!

Jag är sjukt trött i hela kroppen. Tränade igår och fick cykla
som en galning hem för att inte missa Ugly Betty. (aa) Men jag lyckades! :D
Nu ska jag straxt ta kajal innan jag ska stressa med att packa väskan (som vanligt)
och gå och möta Sandra. Sista skoldagen idag innan skolavslutningen imorgon!
Ska bli så sjukt härligt med sommarlov!
Men jag är bajsnervös! Hahah, sandra gjorde mig nervös igår när visnackade om konserterna! x'D
Men det ska bli så fedt bäst! <3
Här är en bild från The Ark i köpenhamn den 25 okt 2007


Bästa Ark konserten enligt mig!

Aja, nu måste jag snabba mig. Bye!


Ps. Jag ska till frisören direkt efter skolan och göra slingor. Så jag måste gå till skolan utan hårspray! Ah, I'm gonna die!

You wanna see what they said?
r3b3ck4

du behöver inte heller va nervös än ;)

2010-06-09 @ 20:51:41
http://uforomeo.blogg.se/starwar

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0