Where do we go when we go from here

Häääjj : D

Idag har jag spelat xbox med Leny, spelade Kinect adventures som var aaask00lt, och Assasin's creed Brotherhood, som också var rätt awesome :]] och det är jävligt bra betyg från mig som den xbox-hatare jag har blivit (a)

Hahah (yy) sen så köpte vi kinamat med Jejje, pappa och Linda, det var _GOTT_ ;D vi såg på Brokedown palace, den var bra. 

Jag och Jejje har lekt massa med våra fina kameror och jag har (tror jag) bestämt mig för att min ska heta Merit Hemmingzon (yyyyyy) Jejje har inte riktigt bestämt, men antingen Nixx, Nikki eller Sikki tror jag, (hahha typ bara det jag tyckte, höhöhöhö, men jao). 

-

Nu ska jag spela Sims tills jag ramlar av stolen.
Lyssnar på Johnossi förresten, : DDD



Hade på mig mina nya leggings och ett långt linne jag fick i julklapp. Det är fint, men jag känner mig ändå ganska ful i det. Kasta bra självförtroende på mig?!?!? :DDD 
Skulle aldrig nånsin kunna ha det här i skolan, skulle känna mig så ful så.. ah, det finns inte ens några ord för det. Önskar att jag kunde, men ja, det skulle aldrig gå. Även om det känns ok när jag är hemma, så är det som att det förvandlas till världens SKITFULASTE så fort jag går utanför dörren :')

Men jaja, spela Sims vare ja!

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

Sikki : DDD



Jag tyckte det var fint iaf! :) kasta självförtroende

2010-12-27 @ 18:07:36
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0