MEHEHEH

Så, jag uppdaterar som vanligt väldigt sällan :D
MEN det ska jag ändra på under 2011 (mhhhhhmmmm)
Eftersom att jag, Sässä och Jäjjä ska ha ett slags "bokprojekt"
(som jag lyckades få dom att göra med mig)

Vi ska läsa 50 böcker på ett år! :D
Åh, jag längtar :D

Så jag borde kanske uppdatera om varje bok? eller?
hmm.
Så vi får börja efter tolvslaget och får läsa framtills 23.59 den 31 december 2011 :D
wiiiii :D

Meningslöst inlägg <3

Igår beställde jag Sims 3 Kvällsnöjen hoho, fast jag får det inte fören på typ tisdag.
Men det gör inget :D

Nu ska jag äta, sen kolla på film och på något sätt fira tolvslaget.

Hejdå 2010, du var ganska dålig, fast ändå bra.

Juste förresten :(
Zac och Josh ska lämna Paramore! MAAAAAH *gråta*
Fick reda på det... när det nu är var och då dog jag lite.
Kommer aldrig mer kunna se Hela bandet live.
nåja, dom lägger ju i alla fall inte ner :D

Hej då <3
Hej då 2010, igen.

(får lite panik över att det nu börjar ett nytt år, heh)


You wanna see what they said?
Jejje

siiims <3

wiihi, läsa 50 böcker! :DD lycka till liksom, mahaha (yy)

2010-12-31 @ 22:31:31
http://chavezz.blogg.se/
ÄLIN

men vi ska klara det XF

2010-12-31 @ 23:38:50

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0