I'm just waiting for the future to swallow me whole



Saknar allt idag. Saknar 2008.
Saknar att allt var så lätt och självklart.
Alla kunde alltid ses, alla ville alltid ses.
Filmkvällar var liksom självklart, rutin. 
Och jag tog allt för givet, tog inte vara på det så som jag borde gjort.
Om jag bara visste att jag skulle sitta här två år senare och spy på allt,
då hade jag nog fan tagit vara på allt det fina som var.

Men skitsamma. 
Det blir braaaaaa.
(yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy)

-

A breath of fresh air fuels the flame
It's all going up anyway 
Everything's gotta burn to get back to its purest state 
and all the best 
has yet to be laid to waste 

I'm just waiting 
For the future to swallow me whole 
I'm just waiting 
For the future to swallow me whole 
I'm just wait-, wait-, waiting 
I'm just waiting 
For the future to swallow me whole 

I'll show you all the things that you can't see 
With your eyes wide open 
Are you looking for love? 
Are you looking for some substance? 
Everything's gotta burn to get back to 
its purest state and all the best 
has yet to be laid to waste 

I'm just waiting 
For the future to swallow me whole 
I'm just waiting 
For the future to swallow me whole 
I'm just wait-, wait-, waiting 
I'm just waiting 
For the future to swallow me whole 

I'm just waiting 
For the future to swallow me whole 
I'm just waiting 
For the future to swallow me whole 
I'm just wait-, wait-, waiting 
I'm just waiting 
For the future to swallow me whole

/Sandra

You wanna see what they said?
Emilia

sv: hehe omg ja

2010-12-20 @ 14:55:28
http://soautomatic.blogg.se/
Jejje

saknar det med ://

2010-12-20 @ 15:35:16
http://chavezz.blogg.se/
sandra

: (((((((((((((((( <3

2010-12-20 @ 15:56:53
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0