i used to live alone before i knew you

Kollade klart på säsong tre av OC i natt. Marissa dör i sista avsnittet och det är heeeemskt!! :'(((((
Men dom har gjort det vackert, men hemskt. :<



*
Iaf, igår så slog jag och mamma in de sista julklapparna (förutom den sista till mig, för jag får inte kolla på när mamma slår in den, haha.) Jag älskar att slå in paket! Alla olika papper, band, namnlappar, glitter, stickers, rosetter. Ih, älskar det! Kan inte fatta att det är julafton imrorgon. :o

Nu ska jag fortsätta kolla på säsong fyra. : D

/Jejje

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0