the english shop

ELLO LOVE

Idag skulle ju vi köpa Skittles, men Älin kunde inte, så då åkte jag & Jejje dit själva. Vi skrattade som fan för att Jejje skrattade med öppen mun, vilket resulterade i att vi gick där & snurrade runt med hår i ansiktet & kollade upp i himlen & hade ont i magen & kunde inte andas på ca 5 minuter (y)
HELT_SJUKT, HAHAHAHAH

Sen iallafall gick vi till The english shop, hittade inga skittles, men vi ville ändå köpa nåt. Det slutade med det här:


Aero bubbles: jag hatade de, höll på att spy, förväntade mig verkligen INTE den där hemska förjävliga mintsmaken. Jejje gillade de (y) men ni ska lyssna på mig: ÄT DE INTE, DE SMAKAR FAN

Turkish delight: KAFKAFHKJFKASGHIFLKWAFMLWEKNFSLAIHIJES, FAN VAD ÄCKLIGT!!!!111 Det finns seriöst inga ord som kan förklara hur äckligt det här var. Vi köpte det för att det hade vart med i Willy Wonka typ. Jejje tvingade mig att smaka & jag kände inget förrän jag började tugga, sen höll jag på att spy (y) det rosa marmeladinnehållet smakade S-K-I-T. 

Vanilla coke: gott som vanligt <3 (fast det tyckte inte Jejje).

Sen så ville vi köpa nåt annat, vi hade inte helt förlorat hoppet om engelskt godis än, så Jejje gick in & köpte den här:


Helt vanlig mjölkchoklad trodde vi, men NEJ. FYFAN.
Den hade nån sur eftersmak som fastnade i gommen & som gjorde att den, HELT SERIÖST, smakade spy. Finns inget annat ord för att beskriva den. S-P-Y. 
Smaken satt fast i gommen sjukt länge efteråt & jag får fortfarande rysningar & nästan kvälvningar när jag tänker tillbaka på den.

FYFAN FÖR ENGELSKT GODIS.
ÄT DET ALDRIG.



(Och Älin, förlåt att du inte kunde vara med om detta äventyret, men du får trösta dig med att det smakade spy & att vi led!)

You wanna see what they said?
Jejje

HAHAHHAHAHHAHA bäst skrivret! (yy)

2010-08-30 @ 17:37:30
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0