Tatueringar

Sitter och tänker på tatueringar (yy)
Kom på för ett tag sedan att jag vill nog tatuera in 'Let your heart decide' istället för MMXI eller arkmärket, tänkte först under nyckelbenen....



.... men kom på, efter att ha pratat med mamma, att jag vill nog ha det på armen istället. Men jag vet inte bara hur eller vart på armen, tänkte först snirkligt stort över insidan av underarmen, men snirklig text känns inte jag, så jag tänkte mer skrivmaskinsstil, fast jag vet inte riktigt..



Tycker mest om... eh, alla (yy) den jag tycker minst om är nog 1an, tyckte typsnittet var fint förut, fast jag vill nog ha typ skrivmaskinsstil : ))) gillar 2an, 5an och 6an också. HHEHE, beslutsångest x)

Men ah, har ju tid på mig att fundera, så..

/Sandra

You wanna see what they said?
Ellie

Tycker 2an var snyggast!

2011-03-31 @ 13:49:03
http://lilljesus.blogg.se/
ÄLIN

Tycker 5ans placering :D



Tycker också att skrivmaskinsstilen är du :T

2011-03-31 @ 22:31:42
Sandra

älin: ihihihi, ok : D

2011-03-31 @ 23:21:27
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0