After all the worst can't be that bad

Hittade denna ringen hemma i går. Hade helt glömt bort att jag hade den. (a)
Den är mer lila än vad det ser ut som på bilden. Ögonen har typ fastnat så den ser ut så hela tiden. xDD


-

Imorgon ska jag till skolan - ensam - tidigt för att göra två prov jag har missat D: Expon kommer gå bra, men engelskan ser jag inte fram emot. Man får ha en liten fusklapp där du får skriva så mkt du får plats med. Tror aldrig jag skrivit så litet förut. Och ändå hade jag kunnat skriva mindre. (y)


Nu ska jag plugga låttexter inför konserterna! Behövs verkligen, kan typ inte dom gamla helt längre :c


/Jejje

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0