Bill K


Dör så vackra bilderna är.


Jag vet hur jag vill se ut och vilka kläder jag vill köpa, men jag har inte pengar till det. ÅH jag hatar pengar!
Det ska alltid vara ett så stort problem, alltid.

-
Idag bestämde jag och Elin att vi ska redovisa om vampyrer på Engelskan. Typ utvecklingen i vampyrböcker från förr till nu. Och så ska vi snacka lite om Twilight och True blood. Ska redovisa samma vecka som jag åker. MIHIHIHI 16 dagar kvar!

Nu ska jag kolla på Flickan som lekte med elden. Antar att Sandra kommer blogga ikväll när hon kommer hem..eller så orkar hon inte. (a)

/Jejje


You wanna see what they said?
Sandra

men vad ska jag redovisa om dååååhhh?? ))))):

2011-03-15 @ 23:16:41
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0