---

Visste du..
att jag vill ha - en biljett till Ark i Västervik.
att min senaste kyss - ?
att jag lyssnar mest på - Heroin med Velvet underground just nu.
att jag pratar - inte just nu.
att jag inte gillar - Burgårdens skitbamba och att man alltid har ont om pengar.
att jag avskyr när folk - skrattar åt mig.
att kärlek är - neeh.
att jag gillar att - gå på The Ark och att skratta.
att jag alltid kommer att - älska The Ark.
att jag är hemligt förälskad i - ingen.
att sist jag grät var - HMM, vet inte.
att min mobiltelefon är - just nu SE C510, ibland HTC Desire.
att när jag vaknar på morgonen - så kan jag inte vakna.
att innan jag går och lägger mig - stänger jag ögonen.
att idag har jag - ångest över Västervik :')
att jag just nu tänker på - Västervik och turnésläpp.
att i kväll ska jag - se på TV.
att i morgon kommer jag - åka iväg.

Jag:
Är singel? - ja.
Svär ofta? - ibland.
Sjunger i duschen? - njet.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - haha nej.
Skrattar åt dina egna skämt? - om det är tillräckligt kul, ja.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - kanske.

Har du:
piercingar? - öronen.

Syskon? - nej.
Jobb? - nej, MEN VILL HA TACK.
För många vänner? - nej.
Rymt hemifrån? - ja.
Färgat håret? - ja.
Bra självförtroende? - njä.
Sagt "jag älskar dig" till någon? - japp.
Varit kär? - typ halvt kanske vet inte minns inte.
Gjort något olagligt? - haha ja.
Somnat i skolan? - nä.
Brutit ett ben? - nej.
Tappat bort mig i min hemstad? - kanske.
Sett en fallande stjärna och önskat? - minns inte.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja.
Smugit ut utan lov? - haha va, lov vadå?
En hemlighet som ingen annan vet? - jarå.
Sovit en hel dag? - typ.
Somnat gråtande? - ja.
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - haha ja såklart!
Blivit generad inför folk? - fedt.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - nä.
Ätit musslor? - nej fan.
Varit på en festival? - ja <3
Haft ett förhållande i mindre än en månad? - ja kanske typ halvt haha nä.
Blivit kallad player? - nä.
Färgat ditt hår svart? - typ.

Vad:

Längtar du till mest just nu? - ARK.
Ska du göra i helgen? - åka till Norrköping och gå på Ark <3
Har du för kläder på dig? - svarta byxor, grå munkjacka, lila t-shirt med en blodig apa på.
Gjorde du igår? - var i skolan.
Ska du göra i sommar? - GÅ PÅ ARK.
Åt du senast? - ett jordgubbssnöre.
Har du för mobil? - C510/HTC Desire.
Vad köpte du senast?- godis och mat igår.

/Sandra

(Bra tidsfördriv på svenskan, haha)

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0