Too many things to do before we die

Idag var ingen bra dag. Hade valdag, finns inga kul ämnen att läsa. 
Elin hade ont i magen och var arg, hon sparkade och skrek på sin jacka och ville gråta så mycket att hon började skratta istället.
Jejje mådde dåligt, hon mådde illa och höll på att dö.
Jag var på allmänt dåligt humör, störde mig på allt. Tappade en tallrik i bamba, skrek på en stackars bambatant som bara undrade om jag ville ha en soppborste. Jag skrek på Elin, svor och knödde mig före i kön. Sen fick jag dåligt samvete och bröt ihop. 

Så ah, idag var en JÄVLA SKITDAG.

Imorrn har vi iallafall sovmorgon, TACK OCH LOV. Sen är det bara fyra dagar kvar i skolan, och sen är det APU i en vecka, lov i en vecka (<33333333333333333) och sen APU i tre veckor till = kommer i princip vara hemma varje dag i fem veckor = AAAWEEESOOOMEEE.

Efter APU:n ska vi till Egypten, om det nu blir av.. de har ju stoppat alla turistflygningar till Hurghada och Sharm el Sheik nu också, så.. ah. Får väl se. Sen är det iaf AAAAAAAARRRRRRRRRRKKKKKK <33333333333333333333



Jävla metro ^ 
"Man ska inte agera ut sin ilska", NEHE?!?!1 LÄTT ATT IGNORERA ILSKAN NÄR MAN HÅLLER PÅ ATT SPRICKA AV DEN?!?!?!11 :DD

/Sandra

You wanna see what they said?
Ellie

Jag avreagerar min ilska på tetris. Fungerar asbra. Ett tips bara! :D



Hoppas du kommer iväg till Egypten. Verkar ju vara helkaos där.

2011-01-31 @ 16:00:11
http://lilljesus.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0