MMXI

Min fjärrkontroll som batterierna hade läckt i ligger på sängen framför mig och ger mig sån fet ångest, fastän mamma har tvättat av den och fixat och säger att det inte finns något gojjs kvar. Men jag är rädd ändå.

-

Ser på Tjenare Kungen och önskar att jag levde på 80-talet, fan vad grymt det hade vart. Inga jobbiga mobiler och inget facebook och inget krav på att alltid vara kontaktbar och att alltid dela med sig av livet på internet. Dessutom verkade musiken vara så mycket bättre och så mycket mer, och det verkade vara så mycket enklare att leva. Men nä, istället sitter jag här år MMXI och ser på när mina Sims-gubbar lever och jag bara längtar efter att få leva mer. Enda gångerna jag lever på riktigt, fullt ut, är när jag är på Ark-konsert, det är mitt liv, och i år, detta fucking året, tar allt det slut



/Sandra

You wanna see what they said?
Anonym

DDDDDDDD:

Åh, haha xD Kul när batterier gör så 8D

2011-01-02 @ 19:19:04
sandra

askuuul (yyyyy) älskar det, frätande kemikalier <3

2011-01-02 @ 19:47:02
http://chavezz.blogg.se/
Milla

Jag tänker alltid att 2000 är ganska bra att leva i, men när du lägger upp det på de sättet har du helt rätt. Har världen blivit för teknologisk?

Btw, till både dig och Jejje, tack för det ni kommenterade på min blogg om min parafras bild! :>

2011-01-02 @ 19:51:11
http://millaismyname.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0