Jag vill ha ert dna så att ja kan bli lika bra

Idag är det 2011. Sa det till Jejje igår, att det är i år allt slutar, men det är faktiskt mycket som börjar också (y) vi fyller 18, är inte minderåriga bajsar längre, börjar sista året på gymnasiet.

Men ah, mycket slutar också. Ark slutar :< vill inte.

-

Iaf så kom jag nyss hem till pappa, var astråkigt att gå och åka spårvagn hem, och det var typ spy på sätet <3 men jag lyssnade på Alter egon så det var ok ändå. Hahah, gick där på Redbergsplatsen, var knappt några folk ute, förutom några tanter och gubbar och barnfamiljer osv., kände mig asudda när jag gick där och lyssnade på Alter egon och sjöng med (i huvudet) i låtar som handlar om kukar och sånt, hahaahahahah, fint (yyy)

Nu ska jag nog spela Sims, sen ska jag och pappa se på film och så : D



/Sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0