It's just about now




Nu har Jejje precis gått hem, och jag ska strax gå och sminka mig, ska till Allum med mamma sen (y)
Har haft askul, vi har ätit jävligt misslyckad mat (mitt fel, HEHE), har seriöst inte lagat så kass mat sen typ 05. Haha. Vi fikade igår också, med Jejjes mamma :]]] kladdkaka och vaniljglass <3 sen åt vi godis och såg på Bröderna Karlsson, Pirates of the caribbean 2 och 3, och idag såg vi på Kingdom of heaven, haha xD 

Men ah, inte så kul att bara läsa om vad folk åt och skit, så ah, ska väl sluta nurrååå 8DDD
Är äckligt trött, så funderar på att ta en Powerking, inte för att det brukar hjälpa, men det smakar ju gott, så... men jaaoo, måste på toa nu, haha. ANTECKNAAAA

-

Älskar den lilla delen av Breaking up with god som jag har hört :'D AWESOME, så mycket bättre än jag förväntade mig verkligen. Först var det liksom, "Oj.. he he he he.." men sen typ, "vafan? Det är ju BRA på riktigt! ;ooo" (y) 
Längtar asmycket tills hela låten släpps <3

Måste dra nu iaf, haha
/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

MHEHE : DDD

2011-01-04 @ 14:20:03
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0