It's getting kind of hard to believe things are going to get better

Jag hatar att jag ändrar mig hela tiden, vet ju aldrig vem jag är eller vad jag vill. Ena sekunden kan jag vilja nånting så jävla mycket och i nästa sekund kan jag hata det och vilja något helt annat. 

Har funderat mycket på London, England. Skulle vilja flytta dit, fast ahh, jag har ju aldrig vart där, så.. 
Frågade mamma förut, "Skulle inte du vilja åka till London?", och mamma svarade "Ja, ehh, vi kanske ska det ju...", och så kom jag på att fan, hon, A och A's föräldrar kanske ska till London ju. Så satt jag där och dog. Kul för dem. 

Men jaja. Vet ingenting och sååååå. Kul kul kul som fan (y)
Eller jag vet en sak, att jag ska försöka skriva och verkligen satsa satsa satsa, för fan vad grymt det hade vart att lyckas!



Gammal bild.

/Sandra


-

Satt där i soffan förut och räknade månader. Om mindre än 8 månader kommer allt att vara slut.

(Och det är precis det här jag pratar om, kan vara asglad och tänka att "nää, vi överlever, det kommer gå bra" och sekunden senare... typ nej NEJ NEJ.)

You wanna see what they said?
Aino

Åh, vet verkligen känslan, sådär är det för mig med. Och så orkar man ingenting, typ.



(och nejnejnej, vill inte)

2011-01-06 @ 23:36:51
http://genomdimmorna.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0